16 oktober 2011

NATT.

Har haft en jättemysig kväll med Palle och Carro, vi åt massa tjockis grejer som chips och glass, men vi lyckades även få i oss vindruvor. planen var att kolla på sex and the city the movie, men den gick mest i bakgrunden för vi pratade såååå mycket. För er som känner mig, vet ni att jag är en jäkel på att prata, kan tilläggas att Carro är snäppet värre och Paulina är ungefär på min nivå! Men det var riktigt intressanta samtalsämnen och det var så himla mysigt! Mina fina vänner!

Just nu mår jag inte så bra.. Mycket känslor som spökar. Jag gillar det inte alls för det gör mig så förvirrad, har liksom haft förmågan att stänga av mina känslor under 2,5 månader. Men nu börjar saker leva upp, både saker & personer jag "flydde" från hemifrån som dyker upp i mina drömmar som jag börjar tänka på när jag är vaken och allt som händer här. Det är så mycket intryck hela tiden, så mycket relationer, så starka känslor. Allt blir liksom dubbelt så stort här borta, så något i liknande form hemma hade inte alls varit samma sak. Man är så utelämnad här.. Det gör mig så förvirrad och ledsen. Ena sekunden känner jag mig så trygg, och andra sekunden helt sårbar. Igår var jag uppe, imorgon är jag nedanför 


Natt tankar blir man aldrig klok av, så det var väl dumt att börja skriva om det från första början. Men jag var bara tvungen att lätta på trycket i hjärnan som utformar sig som en trötthet och huvudvärk. Jaja, imorgon är det dags för Zumba igen. Det om något kommer ge mig energi!


Inga kommentarer: