22 oktober 2011

UPS AND DOWNS

Jag mår inge bra idag. Varken fysiskt eller psykiskt.. Är bara trött på livet just idag och har ont överallt känns det som. Hur som hade jag iallafall en jättemysig kväll igår med Emelie, Emma & Carro. Vi åt sushi, ben och jerry och kollade på solsidan och hade riktig övertröttshumor. Roligaste var när jag skrämde Emelie i trappan så hon ramlade, vi låg båda två på golvet och asgarva!

Idag åt vi brunch på IHOP. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om det stället. Känns sjukt överskattat faktiskt, får man säga det? Det är liksom vanliga amerikanska pannkakor som inte är så speciellt goda egentligen, bara sjukt dyra. Det är ju gott och så men, ja. nej jag vet inte. Skulle nog föredra att göra egna pannkakor och ha en hemma frukost.

Ikväll jobbar jag till kl. 23. Hoppas det blir en mysig kväll med flickorna!


Inga kommentarer: