30 oktober 2011

HALLOWEEN

Jag & Emelie befinner oss på starbucks efter en himla rolig kväll och en låååång zumba lektion.

Igår var jag med min värdfamilj på Whidbey Island. Vi tog färjan dit och det var jättemysigt. Barnen gick trick or treat på farmers market, vi åt lunch, gick promenad och spendera timmar på stranden och avslutade dagen med alpacka matning och middag. Jag vill ha en alpacka. Utsikten från huset var obetalbar och solnedgången helt magisk. Jag lägger in bilder senare för jag glömde USB-kabeln. 

När jag väl kom hem samla jag snabbt ihop mina grejer och gick över till Emelie där vi fixade oss. Jag gick ju på min plan b kostym, angry bird! Jätteful, hahaha! Sedan fick vi reda på att planerna ändrades så vi kunde gå på en fest här på Queen anne. Rätt skönt?! Bara ner för mördarbacken så var vi där. Där spenderade vi några timmar innan de som var lagliga fick gå ut och dansa. Men det var iallafall jättekul när vi var där, jättetrevliga människor, roliga kostymer och oslagbar utsikt över hela down town på balkongen. Med mina tjejer blir allt perfekt! Bästa var nog när jag & Palle satte på Maskinen & Fest hos mange och alla diggade det! 

Jag och emelie gick den korta vägen hem, åt lite smörgås och somna rätt fort! 
Så nu har vi klarat av vår första halloween + hemma fest i Staterna. Niceee! 

Nu laddar vi om batterierna, ikväll blir det lite jobb för min del och en tidig kväll har jag planerat!





emelies bilder! 

Inga kommentarer: