17 oktober 2011

BARA DÅRAR RUSAR IN!

Spenderade kvällen på starbucks x 2. Satt och vänta på Malin men det gjorde jag förgäves. Glömde mobilen hemma, när jag kom hem hade jag 5 sms från henne där hon i panik ursäktade sig. Haha, inte för att det gjorde nått för när jag satt där i lugnan ro såg jag en rygg jag kände igen. Det var Karin och en Dansk tjej som hette Louise så dom höll mig sällskap ett tag. Himla mys.

Sedan gick jag hem för ca. 10 minuters familjemöte och sedan gick jag till Emelie och vi, lat som emma är tog bilen till starbucks, ännu en gång. haha, hon i kassan frågade mig om jag ville ha ännu en cinnamon dolce latte, jo tack! Malin dök även upp denna gång!

Finns det hjärterum så finns det stjärte rum! 

Nu avslutar jag kvällen med min gud, Håkan Hellström. Fy fasiken vad fint. Får rysningar när jag tänker på hans spelning på peace & love i somras. 5e raden med Livsan, så himla magiskt! "Home is where your heart is, and where I can listen to Håkan Hellström" Japp, det ordspråket kom jag på till mig själv just nu! Stolt! 

1 kommentar:

ann sa...

ny favorit kaffe nu;) bra smak!