18 oktober 2011

DEN DÄR JÄVLA GOLFEN!

Har stoppat flickorna i säng och avundas dom lite.

Har haft en bra dag, förutom ett riktigt pinsamt misstag. Jag skulle åka och hämta A och hade inte så mycket val än att ta golfen. Parkera så jag skulle slippa backa för jag har inte riktigt figurerat ut hur backen funkar.. kommer tillbaka och sjäääälvklart står en bil framför mig i det lilla utrymmet jag lämnade kvar. Bara att ge sig på´t. Jag höll på i kanske 10 minuter utan någon sucess. Helt desperat gick jag ut och fråga första bästa om hon kanske kunde visa mig hur man gör, hon hade iiiingen aning. Så kommer nästa dam med sin son; Är den Manuell?! jaaaa.. Är det wolkswagen?! Jaaa! Kom med så ska jag visa, så satte jag mig och hon visade snällt hur man gjorde. Väääldigt pinsamt. Men hon sa att just dessa bilar är lite tricky så det var inget att skämmas över.. elleeeer?! vem fan ger sig ut i en bil som man inte kan backa.. egentligen?! Nu har jag iallafall lärt mig av min läxa.

Nu väntar jag på Emelie som ska komma och hålla mig sällskap. Perfekt! Kanske att vi även hinner med en sväng till starbucks efter  jag slutat, eller iallafall safeway. we´ll see.

puss

Inga kommentarer: