3 oktober 2011

IKEA

Denna kvällen har spenderats på Svenskars favoritplats över hela världen. Nämligen IKEA. En oas där man kan andas in IKEA lukten, köpa svenska märken (vilket man iofs inte kan längre då dom byter ut allt till ikeas egna märken, äta köttbullar och bara strosa och kolla på svenska ord.

Fick följa med Emelie och hennes värdfamilj. Jättegulliga är dom, dom bjöd mig på middag och allt och Emelies flicka hade sagt tidigare idag att hon var glad att jag skulle följa med för att hon gillade mig så låg hennes barn och sov på mina axlar. söta ungar!





Fick med mig hem daim och singoalla, det enda av svenska märken som fortfarande fanns kvar! så nu ska jag smaska lite på det och kolla på svenska hollywoodfruar!

1 kommentar:

linda sa...

Sv: Jag kommer att bo i ett område som heter Wedgwood:) Jag längtar massor och staden verkar ha hur mycket som helst att erbjuda. Vart i Seattle bor du?

Okej, min värdfamilj älskar att åka skidor så jag kommer nog också behöva en. Jag funderar också på att köpa en därborta för annars tar den upp så mycket packning.

Det gör vi!:) Tack för svaret