19 oktober 2011

DOG DAYS ARE OVER


Möttes av denna bild när jag logga in på facebook tidigare idag. min älsklings gubbe! men ser ju hur ledsen han är för han saknar mig ;) Det finns nog ingen som riktigt förstår hur det känns att sakna sina hundar så här mkt, förutom dom som också lämnat dom såhär. Det går inte att jämföra, men tänk er smärtan när ett husdjur dör. Det är ungefär den smärtan, fast ändå värre för man vet att den lever men man kan bara inte vara där. och hela tiden oros känslan att man inte ska vara där om det skulle hända något! 

Jag känner mig som en 11 åring på lunar. LÖV MAJ DOGZZZZZZZZ typ.. Men jag är 19, och det här är äkta känslor för en vän som man alltid tar förgivet! 

1 kommentar:

Anna sa...

Åååå, vad jobbigt!
Jag funderar också på att åka i väg nästa år, men jag skulle sakna mina hundar så otroligt mycket!