15 oktober 2011

LÖRDAG

Vart väckt av mina värdbarn imorse som sprang in i rummet och hoppa in i min säng. Gosigt. Sedan åkte vi till en farm och plockade pumpor. Så himla amerikanskt! Vi fick med oss några fina pumpor hem iallafall.

Nu är jag genom kall så jag har lagt mig i sängen, ska ta en nap på två timmar innan Carro kommer hit. Vi ska äta taco bell och sedan åka till Palle! Lite skoj för när jag var liten läste jag väldigt mycket böcker och visa böcker var översatta från amerikanska så dom gick och åt på taco bell. Jag minns att jag sa till pappa en gång att jag ville åka hit, och han frågade varför och jag svara för att jag vill pröva taco bell... Lite dyr resa för något sånt kanske?! Men nu har jag ju en i mitt område så, lika bra att passa på!

Kan inte förstå att det var en vecka sen vi satt på den grekiska resturangen och drack för mycket vin..! 


Inga kommentarer: