29 oktober 2011

FRIDAY FRIDAY

Har haft en super dag idag. Efter jag droppat av A på skolan åkte jag hemåt och förberedde lite frukost. Emelie kom över och vi åt ostsmörgås, havregryns gröt och läste; du vet att du är svensk om... så himla roliga påståeenden som verkligen stämmer.

T.ex.
"Om du är utomlands under en längre tid letar du upp närmaste IKEA för att köpa svensk mat"
"Det skulle vara otänkbart att äta middag kl.3 på julafton"
"Om någon spiller på dig säger du; det är lugnt.. fast du egentligen är förbannad"

Efter det åkte vi på äventyr till halloween affären och sedan var det dags för mig att hämta upp E. Vi hade en jättemysig eftermiddag. Hon har varit en ängel dom här sista dagarna.

Efter middagen följde jag med min familj till monster mash, det var en found raiser för en skola här på området. Påminde mig jättemycket om det där vi hade på Håkantorpsskolan. Minns inte ens vad det hette.. Det var iallafall jättemysigt. Efter det gick jag den låååånga biten hem till Emelie där hon och Emma väntade. Vi gick till trader joes, köpte lite att smaska på och gick och hyrde film. Jättemysig kväll!

Kl. står på tidigt för att vara lördag morgon. Vi ska till Whidbey Island där det är massa aktiviteter. På kvällen blir det halloween party och sleepover hos Emelie!

PUSS OCH KRAM OCH HAPPY HALLOWEEN WEEKEND!



L.O.V.E

Inga kommentarer: