25 oktober 2011

A BIRTHDAY!

Min skälby Emelie fyller år idag. Inte vilka år som helst. utan 20! Jag hatar att jag missar din 20 år dag älskling, det känns verkligen sjukt jobbigt. Men som jag brukar säga, allt är större i Amerika. Därför får du den största hälsningen från mig! 

Tänk att vi har känt varandra sen vi var runt mina värdbarns ålder. Det är helt sjukt. Allt vi har gjort tillsammans, alla sleepover, alla gånger vi gick ut och leta efter min lillebror, de få gånger vi faktiskt bråkat trots att vi känt varandra så länge, kreta, peace & love och alla andra små och stora saker som man delar med en bästa vän. 

Just nu känns allt så himla långt bort, du känns så himla långt bort! Men tiden rinner iväg och innan vi vet ordet av kommer jag vara hemma igen.

Nu hoppas jag att du har haft världens bästa födelsedag, för i Sverige är den ju faktiskt slut! Att din systemet debut gick finnemang och att du inte är för full ;) 

Jag älskar dig & saknar dig!
Stora grattis kramar din Hanna! 

Inga kommentarer: