28 september 2011

WEDNESDAY

Har haft en toppen dag idag. Körde flickorna till skolan, sen åkte jag hem och skypade med Carro och Rickard. Det var riktigt kul att prata med dom för första gången på två månader! Sedan kom Emelie över, vi fortsatte titta klart på stuart little. så himla mysigt och vi skrattade typ sönder. den filmen är härligt random!
Sedan hann vi även med ett avsnitt av sex and the city innan det var dags för oss att börja jobba.

E hade soccer sen hämta vi A på en playdate, sedan var det dags för rosh hashana middag. Jättespännande. En speciell sak vi gjorde idag var att doppa äpple i honung. Jättesött och det symboliserar att man ska få en söt start på det nya året. Sedan var det service, ungefär som gudstjänst. Jättebra predikan! Vet inte riktigt hur jag ska förklara, detta är flummigt. Jag är inte religiös. Men jag är rätt spirituell. Jag gillar att vara i kyrkor och lyssna på predikan. Vilken religion det är spelar inte så stor roll. Förstår ni?

Kvällen avslutades på starbucks med Emelie, alltid lika bra avslut på kvällen!
Nu ska jag sussa eller kolla på någon tv-serie.. vi får se. är trött som en åsna.

puss och kram vi ses på stan

Inga kommentarer: