5 september 2011

LABOUR DAY

Har haft en jättefin dag idag. Latade mig som sagt i morse och kom väl in till stan vid halv två. Tog en milkshake och gick runt och beundrade min stad och mitt hjärta pumpade av lycka. Vackra Seattle. Tog en sväng ner till Pike place market. Men ska tillbaka någon annan dag när inte alla är lediga och det är smockat!

Vart mycket shopping idag, och jag är väldigt nöjd. Vad jag kommer sakna när jag kommer hem är servicen här! I vissa omklädningsrum finns det knappar man trycker på så kommer dom, och de frågar om ens namn och är verkligen jättetrevliga. Det är ett rent nöje att shoppa här och expediterna förgyller det ännu mer.

Nu är jag även stolt ägare till min älskade Michael Kors väska. Lyckan är svår att beskriva. Han i kassan såg hur excited jag var och så himla gullig.

Efter lite shopping åkte vi till Queen Anne och mötte upp Emelie, vi tog oss en kaffe och gick till Kerry park och bara satt och snacka.

Fin fin dag!

Inga kommentarer: