15 september 2011

THURSDAY

Har haft en bra dag so far. Började halv åtta, skjutsade A till Karin och hennes värdbarn så tog dom henne till skolan för att jag skulle hinna med E till gymnastiken. Sen satt jag där, kolla lite på emma, kolla lite på annat... och läste lite cosmo. sen åkte vi hem, gjorde pannkakor och åt, åt en och en halv och glömde helt bort att jag skulle till stan och äta lunch haha, sedan mös vi och läste bok tills kl.1 då jag sluta.

Åkte ner på stan och träffa Emma, vi åt hamburgare och shoppa på urban outfitters. Spenderade på tok för mycket pengar. Men nu äger jag en skinjacka som faktiskt kostade 700 kr vilket jag tycker är ett bra pris?! och ett par höst skor som jag gråtit över för de inte fanns i min strl. Hittade dock ett par i 8 och de satt som gjutet. Lycklig tjeeeej!

Nu börjar jag snart igen och ska jobba lite ikväll. Det är dock rätt soft, laga lite mat, kolla på en halv timmes film, leka lite sedan sover dom och då får jag sitta vid datan, bara jag sitter där uppe. rätt najs?!

Inga kommentarer: