21 september 2011

HÄRLIG DAG

ÄNTLIGEN har jag det där jävla körkortet! Känns rätt så häftigt faktiskt! 

Fällde några glädje tårar i bilen, Seattle är otroligt vackert idag. Jättedramtiskt med moln i alla färger, men molnigheten ser man bergen. Och när man åker från West Seattle har man världens bästa utsikt. Mt. Rainer på ena sidan och Seattle Downtown på andra. Så dels för att jag bor i Världens vackraste stad, dels för att jag nu har det där körkortet. Men mest för att jag har mina underbara vänner här i staden! 

Rätt chill har jag haft det idag, är ledig sen halv elva då jag släppte av min mamma på flygplatsen. Nu har deras mormor kommit från San Diego så jag är ju off tills på söndag. Rätt niiiiice. San Fransico here I come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskade unge, ta det lugt och var försiktig! /mamma