4 september 2011

SUNDAY, LOVELY SUNDAY

Har haft en fin söndag. Vaknade tidigt och hade en lång skypedejt med min kära mamma. Fick se Mulle.. jag har enorm abstinens av hundar just nu.. och mitt gamla rum som nu innehas av min kära lillebror. Fick även prata några ord med honom, skönt att han inte ändrats allt för mycket.. Än!

Framåt noon åkte jag till DT för att checka in en ny bikini... Tyvär var det heeelt soprent så tog mig vidare till West Seattle, mötte Elin på bussen och fick trevligt sällskap. Carro mötte mig vid busshållplatsen och vi körde till Alki. Köpte lite mat, skrapa upp lite ben när jag snubbla i trappor, la armen i fågelbajs och ja, allt gick väl... som vanligt ;)

Efter mat och chill på alki drog vi oss till Madison Park, gick av typ lite för tidigt så vi gick runt helt lost där då ingen hade varit där förr. Tillslut träffa vi iallafall Hanna och Emma, två nya svenska tjejer. Toppenbra verkar dom så det var roligt!

Imorgon är det Labour day, det är som första maj i Sverige och jag är ledig! Ska shoppa och imorgon blir min största kärlek just nu i livet min. Den ni ;) Puss och kram, vi ses på stan!

Inga kommentarer: