11 september 2011

PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER

Oj vad mina smärtproblem gör sig påminda nu. Jag brukar alltid säga att jag har benhinneinflammation. Inget jag är säker på men folk jag pratat med säger att symtomen visar på det. Iallafall så känner jag av det nu, efter  massa gående och stående under två dagar.

Igår gick vi från stan, till wamu theather. Typ 30-40 minuter, stod på konserten i 4 timmar och sedan tog jag en annorlunda buss så fick gå ca. 10 minuter en kvart innan jag var hemma. Men det var jag ju medveten om. Idag var det ju scavanger hunt och vi sprang bokstavligt talat runt hela staden. Backa upp och backe ner, till space needle och tillbaka till down town. Inge fel på motionen. Men som sa sagt så påminns jag av min smärta nu.

Är iallafall inte lika bitter längre, har haft en fin kväll med flickorna. Vi har kollat på trollkarlen från oz och läst sagor och haft det mysigt.

Imorgon börjar ännu en ny vecka, med nya äventyr och möjligheter.

Inga kommentarer: