17 september 2011

I´M SO EXCITED, IT´S MY FIRST REAL SEATTLE RAIN!

Dagarna bara rusar förbi. Ännu en dag avklarad.. Kan inte förstå att jag första veckorna räknade ner med glädje?! Nu börjar det bli tvärtom. Har varit borta en och en halv månad! Någon som tror på mig?! Känns som att det var nyligen jag varit borta en månad!

Idag spenderades dagen med Håkan och Emelie! Vi shoppade. Jag var ändå rätt duktig. Även fast jag är lite bitter över ett riktigt dåligt val jag gjorde.. På forever 21 kan man inte få tillbaka pengar i cash eller credit. utan bara i storecredit, alltså ett "presentkort". Visst kommer jag antagligen shoppa 1000 fler gånger på forever, men lite surt var det.

Jobbade från klockan fem till halv nio typ, hade en jättebra dag. Flickornas kompis var här på playdate och vi hade det jättemysigt och lekte gymnastik, åt cupcakes och kollade på film. Sedan mötte jag upp emelie och vi skyndade oss till starbucks, för att få reda på att vårat starbucks är öppet till tio. Lycka! Så en hel timme fick vi spendera där istället för de tio minuter vi tänkte oss. 

Idag har jag varit med om mitt första riktiga regn här, och som jag skrev i rubriken är jag faktiskt excited över det! Det är jättemysigt! Fråga igen om två månader så kanske det har ändrats. Men just nu njuter jag faktiskt av det.. 

Nu ska jag kolla på toms skor, ett fenomen här i USA! Finns dom i Sverige?! 

Måste påpeka att ni "svennar" är väldigt dåliga på att kommentera och berätta att ni lever. Gör ni det eller?! 

1 kommentar:

Anonym sa...

jag känner en kines som lever...