16 september 2011

FRIDAY, FRIDAAAY

Ska kommentera att inlägget nere inte handlade om någon speciell situation eller person! Bara min syn på att jag tror att det inte har så mycket med vilken förmedling man åker med utan att man tar en risk vilken man än väljer :)

Idag fick jag ääääntligen sovmorgon. Första gången sen jag kom hit till staterna då jag inte ställt klockan. Sov till cirkus halv elva. Rätt så najs.

Vid tre tiden ska jag, Håkan, Carro och Karin åkte till Target! Vilken utflykt va ;) Men är man i USA tycker jag man borde besöka target och walmart. Bara för att liksom!

Ikväll blir det middag hemma. Carro ska vara med och få se hur man firar Sabbat! Det ska bli kul, senare åker vi ner till resten av flickorna så ska vi fira therese som fyllde 20 igår! Grattis igen!!

Nu ska jag lista ut en plan vad jag ska göra tills klockan är dags för target. puss

1 kommentar:

安曼达 sa...

som om när man är i kina måste man äta hund... bara för att;)