17 september 2011

FÖR LAT FÖR ATT KOMMA PÅ EN RUBRIK JUST NU

Har haft en fin fredag med mina fina vänner. Har sagt det många gånger förr, och säger det igen. Inget vore detsamma utan dom. In fact, skulle jag kanske redan vara hemma om det inte vore för dom! Så fort jag träffar dom fylls jag av lycka. Fint är det!

Target var väl.. kind of besvikelse.. Vet inte. Hade nog för höga förväntningar.. Vad trodde jag liksom?! Haha. Köpte iallafall ett USB minne så jag kan framkalla lite bilder, lite scarp book grejjer och underkläder. det fanns verkligen allt där och det är väl det det är känt för. Hade dock trott att det skulle vara billigare. Jaja, som jag sa, man måste ju besöka det bara för att.

Efter åt ju Carro middag hos oss. Jättemysigt och gott. Vi spela lite knasiga djur innan vi fortsatte ner mot stan för att möta resten av gänget på cheesecake. Efteråt vandra vi omkring planlöst och to be honest.. det suger! Vi har lärt oss efter två fredagar i rad att det börjar bli dags att planera våra kvällar så vi slipper muppa omkring. Jaja, har man bra sällskap blir allt fint.

VAFÖÖRÅRRÅÅÅ?!


Tycker själv jag har ändrats lite.. något känns annorlunda.. Vad tycker ni?!

Inga kommentarer: