7 september 2011

Fick en fråga från anonym: Hur många i din umgänges-krets tittar på/tycker om fox news?
Svår fråga. Jag själv kollar knappt på tv här, och vi pratar inte om tv så mycket. Vet inte ens om någon tittar på fox news. Jag personligen är lite nyfiken varför du undrar :)? 


Idag vart det cheesecake factory. Deras mos var to die for! Verkligen godaste moset jag ätit tror jag! Cheesecaken jag tog idag var också mycket godare än den jag åt förra gången! 


Fick se slagsmål idag också i pundar hörnet, har bara varit en tidsfråga. Usch vad skärrade vi blev. Vet inte riktigt vad det handla om men såg att en kille och tjej börja bråka och killen smällde till tjejen så hoppa typ 3 personer på den här killen och slog och sparka. Det var när han låg ner på marken och de fortsatte sparka det vart riktigt obehagligt. Slåss för självförsvar är okej. men fan, ligger killen ner. Låt han vara. Även om det var han som börja!


Iallafall, går inte att förklara med ord hur glad jag är att Emelie är här nu. Hon får väl höra det typ 10 ggr varje gång vi träffas. Haha.




Inga kommentarer: