26 september 2011

SUDDA SUDDA SUDDA BORT DIN SURA MIN

Dagen vart bra tillslut. Under kvällen har jag träffat Hanna & Karin, vi tog en fika på ett café här uppe på kullen som heter el diablo. jättemysigt och väldigt speciellt. kändes lite mer som hemma än som att vara på t.ex. starbucks. satt och prata om allt positivt och negativt med au pair livet och om skillnader mellan barnuppfostran och bara allmänt om livet. så himla underbart är det att bara sitta och prata och tiden bara rinner iväg. tycker så himla mycket om mina vänner här!

Hade familjemöte idag, som varje måndag. Fick reda på att under thanksgiving helgen kommer jag vara ledig för min värdmammas föräldrar kommer. Självklart ska jag vara med på thanksgiving middagen. men sedan fick jag gärna använda den helgen till att resa. så nu sitter jag och kolla på grand canyon.. det kanske skulle vara nått. we´ll see.. tror inte grand canyon skulle vara så roligt att upptäcka själv så som en stad eller så är. men vi får se :)

Inga kommentarer: