24 september 2011

PEANUT BUTTER JELLY TIME

Igår chillade jag i alamo square parken i två timmar och saknade mina seattlebrudar. hade velat ha dem där med mig och sitta och snacka om livet & spanat in det snygga killgänget framför mig.  ringde snygghåkan och fick prata av mig lite.

Sedan gick jag till antons värdbarns fotbollsträning och sedan vidare till han. Sedan tog vi bussen till en tjej som hette Isabell och vi åkte ner på stan och åt cheesecake factory. Antons kompis Jakob kom också så det var trevligt.

Sedan åkte vi till en annan kompis och kollade på lite film, spelade lite wii, och hängde. jättemys men det vart sent så istället för att åka till hostellet som ligger på andra sidan stan så jag fick sova hos Anton.

Fick äntligen lite sovmorgon och nu är vi på väg till mitt hostell osv. Började höra peanut butter jelly time innifrån hans badrum.. borde jag bli orolig?!

see you soon, racoon

Inga kommentarer: