7 september 2011

CHILL I DILL

Hade playdate i green lake idag med Ann och hennes barn. Hennes äldsta är som min yngsta och de kom jättebra överens vilket var superkul! :) Anns kompis Johanna var också med, hon har kommit tillbaka till Seattle efter några månader hemma. Hon var au pair här under två år och bor nu hos sin pojkvän. Så himla häftigt! Jättetrevliga tjejer det där iallafall. Gillar att umgås med de som varit här lite längre som kan ge en bra råd och tips!

Igår åt jag och mitt rookiegäng fro yo här uppe på queen anne. köpte för äckligt mycket pengar. löjligt. haha men men en gång gör väl inget.

jag har kommit över min första tröskel och börjar verkligen trivas med det här livet nu, vilket känns underbart!

sweets from sweden

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg väska du har! eller du är snygg hela du/ kram mamma

Anonym sa...

men vilken babe hannisen!! solbränd o hela paketet ! / fanny