8 september 2011

VANILLA LATEEEEEJ

Har varit som en gående zombie idag. Hoppas verkligen jag får sussa inatt. Det behövs. Idag hade E gymnastics. En aktivitet jag gillar. Måste dock komma ihåg att ta med nånting att läsa nästa gång. Blir rätt långtråkigt, även fast det finns lite ögongodis där. hihi...

 Åkte till en lekpark efteråt, skulle finnas en strand där men den såg jag inte skymten av. Fick sedan reda på av min värdpappa att den låg mer norrut. Jaja. Vart en mysig dag iallafall. Gillar att jag får mycket kvalitettid med E eftersom det är hon som det är jobbigast med. Fast varje dag blir det enklare och enklare och nu testar de inte mig alls lika mycket längre vilket gör mitt jobb roligare och lättare.

 Efter middagen så åkte jag till dt och träffa Emelie och Emma, vart en lång pratstund på starbucks. Vanilla Latte är min nya drog där! Dock gör min yummie den godare än tjejen som gjorde den idag ;)

 emma & jag på starbucks

i väntan på bussen

Imorgon är det en stor dag, jag ska köra både flickorna till skolan helt själv. Övade på vägen idag och kommer ihåg den i huvudet så det ska nog funka. Ber till högre makter om att allt ska flyta på så vi kommer i god tid!

1 kommentar:

Anonym sa...

de ser ut som en nu hanna du ser så vuxen ut haha :D / fanny