21 september 2011

GODNATT USA, GODMORGON SVERIGE

Resväska så gott som packad och taxi bokad. 4 am blir jag upphämtad imorgon bitti. Avslutade kvällen med två vanilla latte! BRA DRAG HANNA!

Är lite nervös (läs; ångest för minsta lilla grej) . Ska ju resa halvt själv. Både dit och i San Fransisco. Men jag har läst att det ska vara superbra för kropp och själ för man ökar sitt självförtroende och lär känna sig själv bättre.

Har förresten bokat hostel nu den 7-9 oktober i vancouver. är inte 100 på att jag kan åka på fredagen men alltid bra att ha ett rum. 8 partybrudar är vi som ska åka. Kommer bli så jäkla gryyyyymt vare sig jag får en eller två dagar! gaaaaash. och det bästa?! det är cirkus två veckor kvar!!

Tar med mig datorn till San fran så kommer nog uppdatera er i Cali aswell!
Så länge, ha en bra dag i Sverige, Godnatt USA!



Inga kommentarer: