9 september 2011

FRIENDS WITH BENEFITS

Hade en superfin dag kväll med mina superfina tjejer. Åh vad jag är glad att jag träffat dom! Fick äntligen träffa Palle igen efter typ två veckor. Har jag saknat henne? Om jag har!

Vart iallafall bio, friends with benefits, såg att den snart har premiär i Sverige. Se den, vi garva iallafall så vi grät. Var ju typ dock bara vi som asgarva i hela salongen. men antar att det var svensk humor eller nått... Var sjukt också att se Manhattan och känna igen det från verkligheten. man kan verkligen relatera till staden på ett annat sätt..

Efteråt försökte vi hitta på nått skoj men hur spontana vi än försökte vara så hände inget roligt, får nog bli lite planering nästa gång.

Har två mål just nu.
Mål nr 1. Klara av natten.. Har en spindel i mitt rum just nu. Ingen liten fjutt utan en sån där äckel källar spindel.. Den sitter på persiennen vid fönstret längst bort från min säng som tur är.. men ändå....
Mål nr 2. Skaffa amerikanska vänner...


1 kommentar:

PALLE sa...

Du är ju för söt!! fy vad jag saknat er också.. och det där målet får vi ta tag i, massa amerikanska vänner ska införskaffas! xoxo