18 september 2011

COLD?!

Idag mår jag inte toppen fysiskt alltså. Mitt huvud väger 300 kg och min hals gör ont. Hoppas det bara är morgonsymtom, ni vet sådär att det blir bättre när man kommit igång. Har inte tid att bli sjuk nu :) Ska till Bartells idag så jag får väl köpa någon såndär cold reliever. Har hört att det ska vara värsta mirakelmedicinen!

USA och mediciner är en lite rolig historia. På vilken affär som helst kan du vandra in och köpa sömntabletter tillexempel. På radion har dom reklamer om olika mediciner man aldrig skulle få receptfritt hemma. Första delen av reklamen är det någon som talar om hur bra den är och hur den förändrar liv. Resten av reklamen är det en dam som rabblar alla biverkningar och risker med att ta medicinen. Vissa jag har hört om kan man dö av. Inte direkt som Ipren..

Jajaaa. Nu ska jag till svenska skolan och träffa en ny tjej som har kommit och ska vara här under bara några månader. Det ska bli nice!

Inga kommentarer: