24 september 2011

LAST DAY IN SAN FRAN

Hemma på hostellet efter ännu en underbar dag i san fransisco. Idag bjöd San Fran på sin dimma. vi skulle till golden gate bron men man såg den inte ens så vi skippa det. Hängde runt nere vid fishermans wharf, åt på hooters, kollade på asbra street performance, höll på att dö av skratt, åkte cykel taxi och vandra runt och försökte komma på nå mer att göra.

Bowling var lite väl dyrt och onödigt, IMAX visa inga bra filmer, jag kan inte åka skridskor så det slutade med att vi gick på bio. Lejonkungen 3D. Ascoolt. Grät som ett litet barn. Haha.. Innan filmen spenderade vi cirka en timme inne på en affär jag inte kommer ihåg namnet på och chilla i massagestolar. rätt nice?!

Nu har jag sagt adjö till Anton och ska bara chilla ikväll. Mitt flyg går 7 imorgon och shuttlen kommer och hämtar mig 4.30. jippiiiie.

Har iallafall haft en underbar tid här i San Fransisco. Jag saknar seattle och mina bruds, men samtidigt vill jag stanna här. Love this city. Har en känsla av att San Fransisco kommer få se mig iallafall en gång till minst! Känns rätt kul att jag redan hittar här också! :D

Inga kommentarer: