10 mars 2012

YOU´RE LIKE A TATTOO, I´LL ALWAYS HAVE YOU

Idag mina vänner skedde en stor förändring på min kropp. Det hela började väldigt spontant, med att vår plan var egentligen att åka till Bainbridge Island men på grund av rätt regnigt väder bestämde vi oss för att ställa in det! Jag sa lite spontant; äsch, vi tatuerar oss! Och vi kollade pengar och jag hade så gick vi till tatueringsstudion, vilket tog lite fel väg tack vare mig men det var för att jag skulle få andas lite.. säger vi.

Hur som gick allt prima, det gjorde inte så ont som jag tänkt mig och jag hade fint stöd av mina vänner.
Vad jag tatuerade kanske ni undrar, en liten space needle. Närmare bild kommer senare. wihooow vilken kick det var ändå. Fattade inte att jag gjorde det! 

Före tatuerings historien så åt vi även en jättegod lunch på en italiensk resturang. åt en ceasar sallad med ansjovis. Fast det var inte gott med ansjovis så den petade jag bort, var dock inte så många men desto mer soltorkade tomater. mumma!

Kvällen avslutades med lite bio, this means war! Den var asbra, laugh out loud film! Nu sitter jag hos Emma igen och för en gångs skull får jag sova i stora sängen med Emma, wiiiie!

Imorse bokade vi biljetter till Mamma Mia! Musikalen som ska sättas upp en vecka här i Seattle! Astagggaaad!
Bra lördag helt enkelt!!

1 kommentar:

malin sa...

min kompis är från seattle, och när jag sa du gjort space needle, tyckte han du var den coolaste människan på jorden! ;) sooo good work with the tatttooo! :D