7 mars 2012

SPINDELSKRÄCK

Hej, Känner du någon failj som söker en ny au pair? Som har barn som är 2 år eller äldre. Eller får du ge ut din LCC:s mailadress i matchningsprocessen?


Hej! Tyvärr känner jag ingen familj som är i behov av au pair just nu. Jag vet inte hur det är med att ge ut LCCs mejladress under matchingsprocessen faktiskt :) Lycka till iallafall :)



Bra dag idag, A hade early dismissal. Vilket hon har rätt ofta, önskar att jag hade haft det så mycket under mina skolår! Vi åkte hem, åt lite snacks, gick över till hennes kompis som inte var hemma så vi gick till lekparken istället och sen var dagen i princip slut.


Keramik klassen gick bra, sista gången nästa gång så glaceade bara lite grejer nu osv. Efter klassen svängde vi förbi taco bell för jag hinner aldrig äta innan. Helt plötsligt ser jag Emelies ansiktsuttryck ändras, och hon säger: öööh hanna... och jag ser i hennes ögon, jag bara vet att det är en spindel. Så jag ställer mig upp, skakar mig och slänger med armarna och skriker.. de i kassan kolla på mig som jag var galen och jag skämdes ihjäl.. men fasiken vad rädd jag var. visste inte hur stor den var, var den var eller nånting. Emelie hade iallafall träffat den så den låg och led på golvet.. Den var inte så stor som jag föreställde mig med tanke på hennes reaktion. men det var lagom stor för att vara äcklig och läskig!!



1 kommentar:

Anonym sa...

Okej, men tack ändå.