6 mars 2012

BILDER FRÅN ÅRET SOM GÅTT

Har haft lite hemlängtan, ni vet, det är ju så svårt att komma tillbaka efter semester osv. Men nu är det som bortblåst så jag satt och kolla igenom lite bilder från senaste året och vad jag har hunnit med mycket!


Training school på Long Island inklusive guidad tur i NYC


Första starbucksbesöket


Ke$ha och LMFAO konsert

ett x antal middagar på cheesecake factory
lång weeken i San Francisco

Partyhelg nr.1 i Vancouver



Halloween



Party helg nr.2 i Vancouver. + Thanksgiving och Black Friday

Lucia på Swedish cutural center


Jul och julfirande 


Besök från Sverige av min lillebror, mamma och mormor

skidor i Snoqualmie med Emelie

party helg nr.3 i Vancouver

Myst i vårvädret
Mexico med Alexandra

Plus massor av andra saker som jag inte har på bild, jag har, inte nog med detta fått/får uppleva USA som en resident och inte bara turist. Jag har fått gå till doktorn, tagit körkort osv. osv. Det kan inte ens beskrivas med bild eller ord. Jag har räknat ut att jag har 148 dagar kvar tills resemånaden startar och har nog fått lite omvänd ångest! Men mycket finns kvar att göra och upptäcka! Bring it on Bitch! ;)

Inga kommentarer: