9 mars 2012

CALIFORNIA DREAMING

Jääävla skit. Tappa min ipod idag på gymmet så nu är den helt konstig. men men, den funkar iallafall. jag och apple grejer går bara inte ihop! Hursom, bokade precis San Diego nuu wiiiie. Himla tjat på mig men nu är allt klart med flyg och hostell! Lycklig tjeeej! 19 dagar kvar förövrigt. Älskar det, precis som när jag åkte till San Fransisco. Bokar weekend resor till ställen jag alltid drömt om 3 veckor innan jag åker, som att boka en resa till göteborg liksom. Det är helt sjukt!

Nu kommer dessutom Mars gå jättefort, sedan är det April som kommer vara min jobbiga månad tror jag. Men sen är det Maj, då har jag varit här 9 månader. sjuuukt! Vill inte ens tänka på det just nu, vart all tid tagit vägen!!

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen. Ikväll blir det ÄNTLIGEN sleep over hos Emma och Mickis. Det var jätteläääängesen! Kommer kännas tomt utan mina trogna vänner Ben & Jerry, men det går nog bra ändå!


Inga kommentarer: