11 mars 2012

SUNDAAAY

Idag ställde vi om klockan här i USA så nu är det bara 8 timmars tidskillnad (bara...). Kan vara bra för er där hemma att veta. syftar främst på mamma och pappa!

Kom hem från Emma & Mickis runt 1 tiden och slöade bara fram tills jag börja jobba. Gött. Skypade med pappa lite och kollade lite jobb. De mesta är ju dock till sommaren vilket inte är någon idé att söka. Hittade dock två jobb som jag verkligen verkligen skulle vilja söka. Det första var ett receptionsjobb på hotell. Natt tid. 7 dagar jobb, 7 dagar ledigt. Det andra var på ett hem för flyktingungdomar som kom ensamma hit och man jobbade typ i köket och som socialt att bara finnas där. Det kändes verkligen som något för mig.

Hur som, jobbtimmarna gick fort som jag kommit fram till att de alltid gör på söndagar. Åkte hem till Emma efteråt och kollade klart sista på filmen med dom. Fattade ju dock ingenting haha. Sedan kolla vi på E! och gamla bilder från när vi först kom hit. Kul att kolla på första bilderna på oss tillsammans när vi faktiskt, praktiskt taget inte kände varandra. Sjukt att se hur det blivit nu!

Behövde lite uppeppning av mina fintjejer för det är mycket som händer just nu så jag är lite förvirrad och lite överallt. Dom får mig alltid ner på jorden.

Nu ska jag snart sussa, men är inte ett dugg trött för klockan är ju praktiskt taget egentligen kvart i elva i mitt huvud.

Inga kommentarer: