20 mars 2012

AWESOME...

Idag gjorde jag nog den godaste mac n cheese jag någonsin ätit. Fick högt betyg av både värdföräldrar och barn så det var roligt. Efter middagen chillade jag lite innan Emelie hörde av sig och vi gick den låååånga vägen till TJ!

Fick en fråga av Emelies värdpappa vad jag kommer sakna mest här, och svaret på den frågan, förutom mina vänner och min värdfamilj är helklart läget jag bor på just nu. Kommer nog aldrig bo så här convinient igen. 2 minuter till affären, två blocks från gym och pool (vilket jag och Emelie troligtvis snart kommer börja utnyttja! bara 7,5 månader senare..) 10 minuter från större supermarket och starbucks och annat smått och gott.

Vi kollade på top model Sverige, åt fruktsallad och mös hela kvällen. Tiden bara sprang iväg helt plötsligt var hon över elva. ooops. Har blivit sååå sjukt dålig på sömn. Men å andra sidan, jag tar hellre vara på kvällarna och sover lite på rasten istället haha!

En annan pinsam sak.. den här veckan lärde jag mig hur awesome egentligen stavas. PIIIINSAMT. har alltid trott att det stavas awsome... Emelies kommentar; jaha.. du visste alltså inte det? trodde du visste det men gjorde din egna grej av det.. hahahah om det vore så väl. nåja. nu vet jag ju det också.. ¨

Nu ska jag sussa, hoppas på en natt utan mardrömmar... Puss och KRAM

Inga kommentarer: