15 mars 2012

RAINY CITY

Fick en fråga vad jag fick betala för min tatuering av Sandra. Minimipriset var $75 och det var vad jag fick betala, plus skatt så det vart 82 dollar. Alltså typ 570 kr. Inte allt för farligt tycker jag, speciellt eftersom det var drop in tid och väldigt convenient :)

Seattle, I love you! But you can´t blame me for cheating on you with Mexico and California, when all you give me is this negative energy! You have to give in order to take! Hope we can work this out because I don´t want this to end! Your sincerely, Hanna 

Har haft en mysdag med E idag, det har regnat som bara den idag. Värsta regndagen hittils i the rainy city faktiskt! ungefär 40 minuter sol fick vi, då slängde vi i oss snacket och sprang ut i lekparken som den sanna svensk jag är! Där mötte vi jättemånga av Es kompisar så det var roligt. Efter det lekte vi lite kittelmonster och sedan lyssnade vi på musik och bara mös. Det var helt underbart att sitta under en filt och bara kramas med henne när hon var lugn, stilla och sa att hon älskade mig. Åh gosunge!

A hade playdate med en kompis så tjejerna lekte bra själva, fick hålla ett litet öga på dom bara. Förra gången det nalkades playdate var det nämligen en hårsalong uppe i tjejernas rum.. Inte allt för uppskattat!

Efter jobbet åkte jag ner och träffa Emelie och Emma på starbucks, emelie åkte hem och istället kom Mikaela och Sofie. Vi bara pratade och umgicks och hade det mysigt som vanligt.

Imorgon har jag sovmorgon till 10. Jippie!!

Inga kommentarer: