19 mars 2012

SAKER ATT SE FRAMEMOT

Som au pair är det viktigt att ha saker att se framemot, att känna att man tar vara på sitt år. Jag har faktiskt lite grann att se framemot framöver!


  • Mamma Mia! musikalen på onsdag (en musikal jag alltid velat se)
  • San Diego nästa vecka
  • Emma & Emelie fyller år i April
  • Emmas kompisar från Sverige kommer på besök
  • Tulpan festivalen i Skagit Valley
  • Min födelsedag
  • Paragliding med Molly i maj troligtvis
  • Vancouver i Juni
  • Detroit i Juli?
Sedan startar min resemånad. helt sjukt vad lite tid jag har kvar egentligen. Såg att Lina i CT nyss requestat hennes flights hem, hon kom en eller två veckor innan mig tror jag? Vilket innebär att det mejlet snart kommer trilla in i min inbox också..

Att världens bästa Palle P snart lämnar oss gör också så sjukt ont för det har gått så fort allting. Har suttit och kollat igenom massor av bilder senaste dagarna från mina månader här och det är sjukt vad jag varit med om egentligen.

Som au pair blir livet en vardag, precis som hemma. Vilket gör att vilka dagar går mer på rutin och man glömmer bort vissa fina ögonblick. Det är därför bra att påminna sig om vad man gjort under detta år. Och jag har faktiskt varit med om sjukt mycket även om jag ibland glömmer bort det. 


1 kommentar:

JANINA sa...

alltså det går så sjukt foort! helt galet!

sv: ååh, tack så mycket!! :D klart du får länka, du behöver inte ens fråga (;