17 mars 2012

ST. PATRICKS DAY

Idag är det St. Patricks day! Dagen kommer bestå av ballet med min värdfamilj, sedan ska jag och Emelie ta oss hem till Elin där det vankas middag och mys. Jag och Emelie kommer förmodligen sova där också! Jag är ledig imorgon också wiiihooo.

Igår natt kollade jag på ponnyakuten till halv tre.. helt besatt haha. Jävla mamma som visa mig det programmet. Det handlar om barn och ungdomar som har problem med sin häst och åker på ridläger. Låter ju skittöntigt men det var så bra. Satt och asgarva hela tiden typ. haha! Detta resulterade dock i att jag sov till typ.. nu. Helt galet hur jag kunde sova så djupt. Brukar vakna minst en gång under morgonen men nu sov jag verkligen som en stock! SKÖÖÖNT!

Ha en bra st. patricks day, och ni vet väl vad som gäller? Bär något grönt, annars får folk lov att nypa dig. Och det vill vi ju inte!


1 kommentar:

Anonym sa...

H, ha- Hanna! Det var ju inte meningen att du skulle se ALLA avsnitt på en och samma gång! Ha det så bra på st.patricks day, kram mammacc