22 mars 2012

ANGRY BIRD?!

Åh vilken underbar dag jag har haft idag. Efter gymnastiken åkte jag och E och åt varmkorv. När vi kom ut sken solen och värmde gott så vi gick ut och lekte lite med asfaltskritor. Sedan gick vi in, läste, spelade spel, sjöng hur många barn låtar som helst. Sedan åkte vi till Mt. Baker, tog en sväng förbi starbucks innan det bjöds på playdate med Emma och hennes värdbarn. Mickis började vid 4 och var med oss ett tag. Vi lekte ute i trädgården och man kunde t.om. ta av sig jackan.

Inte för att det är mycket att skryta om då hela USA just nu har värsta värmeböljan utom Seattle såklart. Så lite glad blev man, och vädret ser ut att vara strålande några dagar framöver.

E har dessutom varit jättegosig och kärleksfull hela dagen, helt underbar mitt lilla charmtroll!

Kom hem precis innan middagen. MEEEN, på vägen hem såg jag något ovanligt på space needle. Nämlgen ett rött tygskynke, jag tänkte; vad är detta?! Kommer närmare, och inser då att detta är en "slangbella" och i slangbellan ligger en angry bird hahahaha jag höll på att dö. Så efter middagen var jag på väg till Kerry Park och hade fått sms att Emelie var ledig ikväll så vi gick dit med hennes värdbarn. Åh vad kul!!


Lite suddig men, hahaha bara i Seattle alltså..

Nej mer såna här dagar åt folket!

Inga kommentarer: