3 mars 2012

SNOQUALMIE

Nu är vi uppe i Snoqualmie. Såååå mycket snö är det här. Under alla mina år i sverige har jag aldrig sett såhär mycket snö. Jag mår fortfarande inte 100 så det blev ingen skidåkning för mig idag, och förmodligen inte imorgon heller. Utan jag använder denna helg för att bara umgås och njuta. Igår mådde A lite dåligt men vi kom fram till att det förmodligen var matförgiftning för det har slutat nu.
snön utanför mitt och Elins fönster.. rätt kallt i rummet

Idag lekte jag, Elin och A ute i snön och vi gjorde en mycket vacker snö enhörning. Nu gör vi lite blandade aktiviteter. Väldigt svensk känsla på denna helg då det bara är två stycken i sällskapet som är amerikaner. Mysigt och bra för hemlängtan faktiskt.Igår fick vi t.ex. Banan och curry pizza! sååå gott!!

Nu ska jag vara lite social. Puss puss


risken kan finnas att jag bryter min och Emelies deal. Hur ofta har man denna underbara chans?! 




Inga kommentarer: