18 mars 2012

ST. PATRICKS DAY 2

Gårdagen var riktigt mysig, Elin, kvällens värdinna hade lagat kyckling med ris. Vi var där ett tag innan vi åkte ner till stan, de som kunde gick ut, vi fick hoppa mellan olika barer där vi kom in, men blev utkastade mellan typ 10 och halv elva då ingen av oss är 21. Vi hade rätt skoj ändå, vi träffade rätt mycket olika människor som tyckte det var roligt med sex svenska tjejer. Hursom sprang vi runt där ett tag innan vi åkte hem till Elin. Kvällen avslutades med Madagaskar.

På morgonen spenderade vi x antal timmar i sängen alla tjejorna och pratade om ALLT. Så himla mys, sånt gör att man verkligen kommer varandra närmare. Runt tre tiden åkte jag, Palle och Mikaela ner på stan och tog en kaffe vid Starbucks vid pike place, gick till tuggummi väggen och åkte hem till Mickis. Där bjöd hennes värdpappa på middag, grillad kyckling med potatismos och kantarell sås. Det var det, eller Pizza. Vi valde hemlagad god mat!

Nu ska kvällen spenderas med att titta på Harry P! Jag och Mickis forskade om Quiddith som tydligen finns på riktigt nu! Såg att det skulle hålla en turnering på min skola.. förlåt jag mena min gamla skola.

Asmysig helg iallafall. Vill inte att den ska ta slut. Lite bilder kommer när jag är hemma senare ikväll! :)

Puss&Kram

Inga kommentarer: