13 mars 2012

3.13.12

Om jag blir helt snurrig i hjärnan av en timmes omställning vill jag inte ens tänka på jetlaggen när jag kommer hem... Vart aldrig något gym idag. och att napa var väl inte min bästa idé! jag borde lära mig någongång, att hur trött jag än är, så slutar det ofta med att jag är ännu tröttare efter en nap. Har hänt kanske 2 eller 3 gånger att jag fått nytta av min nap!

Hur som, efter jobbet skicka jag lite TV innan det var dags för familjemöte. Signade upp mig för min sista klass. Drawing och sketching. Det ska bli riktigt kul! Är verkligen ingen konstnär, men jag gillar att rita. Efter det sprang och Emelie till TJ för att köpa lite frukt innan dom stängde, vi placerade oss sedan hos henne för att äta fruktsallad och kolla på top model sverige.

Nu ska jag sova, fick en väldigt glad överraskning att jag inte börjar förens ett imorgon. ska gå upp rätt tidigt ändå för att åka in till stan och ta en morgonfika/brunch med Emelie och Emma!

PUSS!

1 kommentar:

Annika sa...

Hej!
Jag skriver mitt projektarbete om au pair yrket och skulle verkligen uppskatta om du kunde svara på den här enkäten!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDRyMl9NckloNEpzRjI5Z1NMamprMkE6MQ

Det skulle vara jätte snällt!
/annika