27 mars 2012

TUESDAY 3.27.12

Fixade mitt bankärende idag, sedan började jag jobba vid 1.30. Dagen gick fort med de vanliga rutinerna, det vill säga: "Hanna kan vi leka kittelmonster" "Hanna kan vi spela too many monkeys" osv. Mycket gosig har lilla E blivit också hon sätter sig och kramar om mig som en liten apunge. i det ögonblicket känner jag att jag aldrig vill släppa taget om mina gosungar.

Efter jobbet åkte jag ner till stan och spenderade lite egentid på starbucks, det var egentligen inte meningen men det är sånt som händer. Vid halv 8 tiden trillade Palle, Elin och Linn in, sedan Emma och Mickis. Sedan Garreth och Jordan och sist men inte minst Hanna Håkan. Ett stort gäng vart det minsann och det var riktigt trevligt. Kvällens bästa kommentar; "But Jordan, you play the guitar right?!" "well. I play guitar hero.." hahaha.

Kom hem och stod öga mot öga med Mr. Racoon. Hjärtat stod still i ett ögonblick, men den kollade på mig med sin svarta mask och sprang sedan vidare. Gööttt. Ingen attack att rapportera idag heller med andra ord.

Nu ska jag sussa. SÅ TAGGAD FÖR IMORGON!

Inga kommentarer: