2 mars 2012

NU SÅ!

Idag är det en glad Hanna som skriver! Japp, alla svarta tankar är som bortblåsta. Det är så sjukt läskigt vad sjukdom kan göra med dig! Men nu är det nya pigga och friska tag som gäller.

Vågen visar numera - 4kg. Jag har gått ca. 2 veckor utan att äta godis, glass, kakor, bakverk osv. en vecka innan mexico, och nu en vecka efter. Jag kunde dessutom hålla mig jättebra i Mexico. Slängde typ chips påsar som jag bara ätit en näve ur och en choklad som jag bara tog en tugga av! Alexandra kännde inte igen mig, i Sydafrika var det nämligen andra bullar, hahah!

Detta + träning ett bra tag börjar äntligen ge resultat! Nu är inte vågen det viktigaste för mig, utan jag känner att jag mår mycket bättre och vikten är ju bara ett stort +! Nu vill jag bli av med 4-5 kg till, sedan är jag nöjd!

Nu väntar lite skype med Carro tror jag, sedan ska jag packa det sista inför skidweekenden!

Puss och kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Min bästa Hanna, det är inte lätt att hålla reda på känslor, men du gör det så himla bra, en liten kämpe är du! Kram mamma