22 mars 2012

BLOGG-RAPE

Tjeeeeeeeeeeeeeeeenare mannen!
Emelie här, Hannas bästa granne genom tiderna. Hanna ligger på min säng och spelar nya Angry Birds spelet, och vi upptäckte till vår stora besvikelse att Space Needle inte alls är med i det nya spelet som dem utgav.. Nåväl, bara det att det hänger en Angry Bird från Space Needle för tillfället är ju gaaaaanska coolt! Nåväl, nu ska vi kika lite animerad svensk film. Jag önskar Micke och Molle. Hanna vill se Kenny Starfighter, får la se om vi hittar en mix mittemellan. Rymdhunden kanske?

Vill avsluta detta gästinlägg med några seriösa ord och säga hur mycket du (Hanna) verkligen betyder för mig, du är som guldet i gruvan! Kära fina vän, så glad att jag har dig.
Sen vill jag även slänga iväg en hälsning till kära mamma som jag vet klickar in på Hannas blogg antingen före eller direkt efter hon läst min, puss på dig!

Och till alla läsare därute, simma lugnt och ta hand om er!

Inga kommentarer: