8 mars 2012

17 GRADER?!

Alltid lika underbart med lite sovmorgon! Latar mig för fullt och kommer väl antagligen få stressa sista fem minuterna. Men det fina med att bo på sin arbetsplats är att man kan gå upp 10 minuter innan man börjar, klä på sig och borsta tänderna, sedan vara fit for fight så att säga. Jag brukar gå upp en kvart innan! Såå skönt!

Just nu sitter jag och irriterar mig på att solen lyser in i en glipa i persiennen. Värre saker har man ju irriterat sig på. Det ska bli varmt idag vilket jag inte är speciellt ledsen över. 17 grader enligt min väderapp. Man tackar man tackar! Har E hela dagen, gymnastik först, sedan playdate i eftermiddag. Vad som händer där emellan är oklart. Man jag föredrar nog att vara ute idag!

Nu är det 10 minuter kvar tills jag börjar, dags att gå upp med andra ord!

Ha en bra dag alla kvinnor på internationella kvinnodagen! Alla killar också såklart!

Inga kommentarer: