6 mars 2012

BLANDAT

Vår tvättmaskin har slutat fungera vilket även får andra saker att spöka, t.ex. så slutade internet funka igår kväll. Därför planterade jag mig ute i soffan med apelsin och OC-boxen. Missade dock ett och ett halvt avsnitt för jag somnade hehe. Gick in och la mig.

Idag börjar jag ett, men klockan stod på 06.45. Varför, för elektrikern skulle komma kl. 7. Så jag gick ut och la mig i soffan. Vet inte om elektrikern någonsin kom eller inte, men jag hörde inget iallafall. Hursom jag sov väl skönt där också.

Fick reda på den goda nyheten att Rihanna kommer till Peace & Love i år. Men icke är jag där inte! Varför missar jag alla stora som Rihanna, Jay-Z osv. osv? Aja, jag fick se massor av bra artister förra året så det var bra!

Blir nog förmodligen San Diego sista helgen i Mars, onsdag kväll - söndag. En lång helg för mig själv att strosa runt på Zoot, dricka kaffe på något café och hänga lite på stranden. Lära känna mig själv helt enkelt. Det ser jag fram emot. :)

Idag lyser solen, men jag ska nog ta vara på den lite senare när jag börjar jobba.




Inga kommentarer: