14 mars 2012

FRAMTIDSPLANER SOM ÄNDRAS SOM VÄDRET!

Idag hade vädergudarna bestämt sig för att spela oss ett spratt. Därför fick vi nog uppleva alla väderslag som går att finna på denna jord. Ena sekunden regnade det, andra sken solen, efter någon minut föll snön ner värre än den brukar i Sverige, sedan kom solen. sedan haglade det, sedan regnade det osv. osv. Blev helt galen, precis som alla andra här i Seattle området!

Hursom har jag haft en helt underbar dag. Lämnade av E på playdate, åkte hem och chilla lite innan jag hämta upp henne igen. Lagade lite mat sedan drog jag och Emelie till gymmet. Körde ashård crosstrainer, höll på att svimma haha. Har en låt på min ipod som dödar mig för den gör mig så taggad. Lungorna brände verkligen! Både jag och Emelie tog ur hörlurarna och kolla på varandra.. ska vi köra styrka?! aa.. så körde ett rätt bra, enligt mig själv, styrkepass!

Endade upp hos Emelie med top model Sverige och framtidsplaner så mitt huvud svämmar över. Sa ju att det skulle ändra sig snabbt.. Blir helt galen på mig själv, precis som vädret har mina planer och drömmar ändrats idag!

förvirrade själar

Ska försöka sova nu, trots att jag har asmycket som rör sig i min skalle! Vi får la se hur det går!

1 kommentar:

nela sa...

helt sjukt vad du är snygg, hanna! :D