1 augusti 2011

THESE STREETS WILL MAKE YOU FEEL BRAND NEW

Äntligen framme! Efter all denna längtan. Men vi är sju slitna tjejer som sitter i lobbyn i Molloy och nördar och ger ifrån oss livsteckan. I Sverige är klockan 04.24 men här är den bara 22.30. Vi har precis haft välkomst möte och ätit surprise surprise... Pizza!

Jag är glad för jag delar rum med Carro sen mötte jag en tysk tjej som skulle till Seattle! :)
Reglerna här är hårda. We must speak english! Om man blir varnad måste man göra extra arbete och blir man varnad tre gånger får man inte följa med in till NYC på Torsdag. Hårda bud!

Alla som reste från Arlanda var iallafall supertrevliga och de ska bli kul att lära känna dom under den här veckan, även om det säkert kommer bli jobbigt att skiljas åt sen!

Nu ska jag snart sova så jag orkar upp till lektionerna imorgon!


3 kommentarer:

Ellinore sa...

Seriöst?! :O Vadå bara snacka engelska och bli straffad för att snacka sitt eget språk?? Hahaha, va har du åkt med för förmedling egentligen? ;S

Emelie sa...

ÅH HANNA VAD ROLIGT :D Galet bra att ni fick dela rum till och med! Bara engelska alltså, bra ju i och för sig ;) PUSS OCH KRAM!

angie sa...

ojoj, då får man sköta sig alltså ;) Vilka åker du med? jag har säkert frågat det förut men minns inte! (a)