17 augusti 2011

LET´S GO TO THE BEACH



Idag åkte jag med flickorna på en make up gymnastik. E hade missat en klass när de var i Boston, efter det åkte vi till Golden gardens. Vart för första gången i mitt körkortsliv dirigerad av en polis. Det var rätt coolt. Snacka om att jag körde sammanbitet förbi och log mitt största leende. Haha!

Golden gardens är underbart vackert, men idag var det even more beautiful! Då det är så klart såg man bergen i bakgrunden.. Åh, förlåt mina vänner att jag tjatar. Men ni borde komma hit och se hur himla otroligt vackert det är. Försöker ta så mycket bilder det bara går. men då känns det som att jag bara är tjatig, dessutom fastnar det inte riktigt på bild. Jajaaaa.

Nu ska jag åka ner till DT, börjar bli en vana, haha, och träffa Carro & Co. Det blir jättemysigt tror jag! PUSS PÅ ER!


1 kommentar:

sofia sa...

Svar: Skönt, då är det inte bara jag. Nej, alltså jag trodde verkligen inte att jag skulle känna så här så fort så det kom som en chock. Men jag hoppas det går över snart! kram