9 augusti 2011



Idag åkte vi då till den där poolen pop mounger, det gick superbra då jag hade yngsta flickan i flytväst. Hade en jättemysig dag. Har gett flickorna båda presenterna nu och de vart jätteglada. De var hejare på pussel, medans krocket var lite svårare.

Idag när jag körde gick det mycket bättre, antar att det fick sjunka inte lite under natten.
Imorgon ska jag äntligen, som sagt, få träffa lite andra au pairer. På dagen ska jag ha playdate med en tjej som heter Elin som har varit här ett tag och ska förlänga sedan på kvällen ska jag ner till DT och träffa b.la. henne, men även therese, carro och paulina och kanske någon mer :)

Nu ska jag ta en promenad på kullarna och bygga lite rumpa ;) Tar med GPSen idag så jag inte går vilse :D

mitt mellanmål i USA (keso, blåbär, fullkornskulor)


mitt mellanmål i sverige.. någon som ser ironin?!

Inga kommentarer: